Mina julklappar!



1. En mus från bror, supersnygg!
2. Underställ (för skidåkning)
3. Du äger! av Mia Törnblom, från farbror
4. Harry Potter och halblodsprinsen
5. Skidstrumpor
6. Choklad (fast det mesta är uppätet)
7. Plaza-tidning med SATC-dvd.
8. Biljetter till musikal
10. Biopresentkort och pengar.

Är nöjd. Ska nog använda en del av pengarna och köpa en platt/locktång någon dag. Jag fick två toppar också, Visar bild i nästa inlägg.

Nu har jag precis flyttat in i mitt rum igen, och jag ska ägna dagen åt att packa, för imorgon bär det av mot Lofsdalen.

Kommentarer
Postat av: Caisa

ÅH vad kul, då tänker du titta på SATC va? :)

2009-12-26 @ 19:15:53
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0