Have I had a funny day?


Caisas bild

Oj sicken dag! Jag har haft två tester och en redovisning... på samma lektion! Lyckligtvis så kändes det bra på alla tre, men det återstår väl att se... Efter den lektionen så stannade jag kvar med Ewa tills hennes och Caisas lektion började, så satt jag med på den. Det är andra gången jag gör det, läraren föreslog att jag skulle välja till det ämnet om jag ändå ska sitta där, så får jag poäng också. Det tål att tänkas på. Men risken är väl att jag blir stressad över ett ämne till. Fast det är inte ett så jobbigt ämne ioförsig...

Well well. 5 dagar kvar till min födelsedag. Helt sjukt! Det var nyss 2½ månad kvar! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jo det e bra <3

2009-11-19 @ 21:24:44
URL: http://twinsiisters.blogg.se/
Postat av: Malin & erika

fina bilder du tar :)

2009-11-19 @ 22:15:00
URL: http://bloggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0