Nu är det faktiskt torsdag



Okej, i tisdags så råkade jag skriva torsdag i rubriken, men nu är det faktiskt torsdag! Har haft engelska, vi gjorde inte så mycket. Fick tillbaka förra provet och det hade gått bättre än jag trodde, men en del slarvfel, dumma mig. Mådde skitdåligt imorse och lite igårkväll, men nu känns det bättre och jag är glad att jag kom till skolan, onödigt att få frånvaro för ingenting. Särskilt när jag redan har haft en del frånvaro. Bra att Ewa är här, hon gör till och med Attack your Grammar kul. Hon har lektion vid två-tiden, så jag får se hur länge jag sitter kvar här.

Till lunch blir det någon afrikansk linslåda, visst låter det gott?

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: hm vilka länkar är det du menar och vadå kursiva?

2009-11-05 @ 13:38:54
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: raghaad

fin blogg :)

följa varandra visa bloglovin? :) lägg till i såfall och säg till så lägger jag till dig med ! :D

ha en bra dag.

2009-11-05 @ 14:56:20
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0