Det jag köpte i torsdags var...


Denna! En kappa. Jag fick som sagt flänga runt en hel del, var i stan, solna och Kista. What about it?

Denna dagen började väl lite halvdåligt, men efter typ ett-tiden så har jag varit på så bra humör typ hela dan. Övningskörde efter lunch, det gick grymt bra jag är så stolt över mig själv, hehe. Såg sen på film med mams och paps, Accidental Husband tror jag att den hette. Väldigt förutsägbar men helt okej att spendera 1 ½ timme på.

Okej, what else? På torsdag åker jag till London, hurra hurra, och mamma sa att Florida kanske är på gång igen. Hurra hurra igen!

Juste, fredagen, inte mycket hände, jag hade kör men det gick inte så bra eftersom jag fortfarande är lite sjuk, så i slutet av lektionen kunde jag inte sjunga alls. Men men. Gången efter lovet så ska läraren baka kladdkaka till oss, trevligt eller vad?

Okey, that's about it! Ska försöka uppdatera mer, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0