Halva dagens och text



Okej, det är officiellt, jag är sjuk. Väldigt irriterande måste jag säga. Hjälpte mamma att rensa i garderoben utanför brorsans rum tidigare idag (min hjälp bestod av att slänga de grejer som skulle slängas nedför trappen, hehe), hittade ett par gamla jeans som jag hade glömt bort, och så fick jag två par byxor av mor. Ett par var lila och riktigt snygga, men det var ganska precis att jag kunde knäppa knappen, och det är ganska jobbigt att gå runt med. Sen så snodde jag något som mamma sa var en kjol, men jag drog upp den så att det liknade mer en tubtopp. Ni kan få en bättre bild på det sen. Sedan var det ett till par jeans och en tröja som jag inte har provat än, tar det någon annan dag.

Förresten så övningskörde jag idag, det första jag gjorde var att köra ner i diket. Inte kul. Jag hatar när saker går fel, så jag fick ett halvt sammanbrott då. Men vi fortsatte köra och det gick ganska bra resten av biten. Det är ju som pappa sa, därför man övningskör. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tror du blir min nya hårfärg? lägg en gissning i inlägget på min blogg och gissar du rätt får du en länkning sötnos :)

2009-10-11 @ 18:35:31
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: ja, det måste seriöst vara den snyggaste väskan på jorden! :O



vad ska du hitta på idag då? (a)

2009-10-14 @ 11:03:03
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0