På Operan del 2




Alina med sina bilar!


Folk i salongen


Alina hittade vänner i pausen


Alina och "mannen", hehe.


Alla hade något att tugga på under pausen... utom jag


Och vi hittade baren! Möjligtvis kungens glas, men inge pengar och ingen choklad... tyvärr. Och det var allt jag fotade på operan. Det var väldigt intressant upplevelse att se opera, och väldigt häftigt. Men jag tror inte att opera är riktigt min grej.

Efter operan stack jag, Alina, Caisa och Ellen till Wayne's Coffee och fikade och babblade några timmar. Supermys. Bilder på det kommer alldeles strax.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej, får jag bara fråga. Hur gjorde du för att få bara bilpåsen i färg?

2009-10-13 @ 10:47:01
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0