The day D



Hey guys! Girls! Har haft engelskalektion idag, vi hade ett test och det gick väl sådär. Sedan har jag och Ewa hängt gubbe, och nu pluggar hon på engelskan och jag försöker plugga på litterär gestaltning. Suck..

Om 9 timmar lyfter planet mot London, och jag har tons of stuff att göra innan dess. Ladda kamera, mobil och ipod, duscha, föra över saker till ipod, packa det sista, fixa naglarna and so on.Kommer förmodligen röra mig härifrån om ca 1-2 ½ timme, för då har jag ungefär 2-3 timmar på mig att fixa. Det borde väl räcka... eller? Okej nu ska jag forsätta med litteraturen, skriver när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: emilia

frågestund i bloggen,

fråga vad du vill så svarar jag på det på söndag ! :)



kram

2009-10-22 @ 18:15:48
URL: http://bbaraemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0