English test tomorrow!



Har suttit och ägnat lite tid åt engelskan, och det känns som om jag börjar kunna detta nu. Såklart så kommer jag få en total blackout imorgon och glömme massa självklara saker, men nåja. Visst skriver jag fint? (Inte).

Just nu är jag väldigt hungrig, ingen aning vad det blir för mat men jag såg nåt som liknade såna där Tacos....behållare... Ni vet. Hursomhelst så blir det middag framför tv:n, för det är nämligen fotboll. Sverige-Malta eller något sånt. Någon som ska titta?

Kommentarer
Postat av: Ewa ^^

Jag kan ingenting av det där och till mig sade hon inte att det skulle vara något test på det :O

2009-09-09 @ 19:34:33
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0