Take a look through my eyes


är det bara jag eller ser mina läppar väldigt röda ut?

Idag har jag inte gjort så mycket heller, har kollat på Jurassic Park, spelat fotboll med bror och skrivit på "Kaninen". Sitter faktiskt och skriver på den just nu. Den blir nog ganska bra, men just nu har jag fastnat, jag vet inte riktigt hur det ska gå nu. Jag vet hur den ska sluta, men jag vet inte hur det ska komma dit.

Iallafall så var det några som hade haft bröllop som hade mellanstopp nere på våran brygga, innan de åkte vidare till restaurangen. Jag fotade lite, men jag vågade inte gå nära. Ska se om det är något att spara. Bruden var väldigt vacker, av vad jag kunde se på håll. Kanske visar sen om jag har nåt, men nu ska jag forsätta skriva!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Åh! Jag ska börja på min kanin-story nu... håll tummarna!

2009-09-20 @ 18:29:48
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0