Torsdag 11:30



Ledsen för dålig uppdatering igår, men jag antar att ni vet varför? Idag var min engelskalektion inställd, hurra hurra! Så jag sitter just nu och tittar igenom en uppgift som har blivit rättad, så ska jag väl fixa till felen och mejla in den igen. Seriöst, jag kommer att ha varit på en lektion den här veckan; tisdag ledig, onsdag sjuk, torsdag ledig och fredag ledig. Hehe. Då kanske ni tror att jag har hunnit med att göra massa saker? Inte direkt...

Ska nog sätta mig och föröka knepa lite med bloggen idag igen, vi får väl se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Varför är du ledig på fredag? :O

2009-09-24 @ 12:12:03
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0