Dagen D!



Nu är äntligen dagen vi alla väntat på här! 13:e april! Premiärdagen! Jag är så grymt taggad! Väldigt sorgligt dock att efter denna vecka så får jag inte gå kvar på teatern, är nämligen för gammal. Såhär ser det ut på min säng förresten, har lagt fram saker jag ska ha med mig; manus, annan lapp till läraren, smink, föreställningsgodis, ipod, plånbok, mobil (ja tekniskt sett så ligger mobilen på skrivbordet, men fodralet är där!) Nu ska jag sätta mig och gå igenom manus, scenerier, rekvisita och sånt och se så att jag inte har glömt något. Sedan blir det lunch, sedan har jag en stund över och sedan bär det av till teatern. Ska försöka klämma in lite solande där emellan, det är ju så fint väder, hehe. Jag återkommer med ett inlägg innan jag sticker. Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag ser fram emot fredag! :D

2010-04-13 @ 15:20:47
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0