Mitt stackars kattskrälle! (VARNING)



Okej det syns väl inte så bra på den här bilden, och dessutom så ser han läskig ut... Men han har muckat gräl med nån och åkt på en riktig blåtira. Hans vänstra sida är svullen och så har han ett stort sår ovanför ögat och lite småsår överallt. Och dessutom har han tappat sitt halsband.


Här ser ni såret... Det ser dock värre ut idag för jag tror att han har kliat sig så det har gått upp och det varar och har sig... inte trevligt. Dumma skrälle.


Bandet på kameran är ju väldigt intressant... Så nu är jag och han lite oense. Jag vill gärna att han stannar inomhus så att det inte blir värre men han vill ju såklart gå ut. Dumma katt. Just nu ligger han dock duktigt i min säng... och hårar ner den. Suck.

Kommentarer
Postat av: Neha

Söt han är=)

2010-04-23 @ 13:44:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0