Vad är detta?



Jag håller på att rensa i badrummet, och jag hittade massor med saker i en låda och en väsk...liknande sak. Dock så har jag ingen aning om vad detta är... Jag är rätt säker på att det är två tvålar, och småsakerna ska man slänga i badet och så ska de... jag minns inte, lösas upp? Använde såna när jag var liten men det var bra många år sen... Förresten så tror jag att det är tre tvålar nu när jag tittar närmare, det står nämligen SOAP på de rosa sakerna uppe till vänster. Ska alltså inte slänga de i vattnet... Det jag är mest konfundersam över är nog det stora rosa hjärtat, nån som har en aning?

Kommentarer
Postat av: Neha

Assöta tvålar:D Det där stora hjärtat är det en badbomb?

2010-04-22 @ 20:00:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0