Året 2010

Dessa minnen kommer från att titta igenom bloggen, och som ni vet så uppdaterar jag inte såå ofta. Så det är väl inte en helt komplett lista men på ett ungefär.



Januari började med skola, gå på modevisning och följa med Caisa till en sminkkurs.

I februari så tillbringade jag mycket tid på min praktikplats, vilket var jättekul. De dagar jag inte var där så var det skola, dans, teater, all that good stuff. Jag hjälpte även en kompis med en uppgift de hade i skolan.

I mars så fortsatte praktiken och skolan, men under ett välbehövt sportlov så åkte vi i familjen till Veysonnaz och åkte skidor. Härligt väder, bra skidåkning, trevliga människor. Jag fick även min iphone 3. Och minns jag rätt så hade jag också ett skitjobbigt prov i skolan.

I april började det hända grejjer. Påsken firades i Norrtälje med släkt, sedan var det dags för min sista teateruppvisning. Efter det så fick vi våra studentmössor, och man kände att det började närma sig.

Maj var en kul månad! Mösspåtagning med finaste tjejerna var så kul! Sedan firades chokladbollens dag hemma hos Caisa, vilket var en underbar paus från all stress. Sedan var det studentskivan såklart, det var otroligt roligt, jag vet inte hur jag ska beskriva det bättre än så.

I Juni var det dags! Efter att ha avslutat alla kurser, umgåtts med tjejerna och varit på Elins studentmottagning så var det min tur! Studenten. En av de bästa dagarna i mitt liv, med de bästa tjejerna. 3 år på medialinjen var över. Resten av månaden minns jag inte så mycket av...

Juli började jag vakna till liv igen. Vi fotograferade studentbilder, såg rätt mycket på fotbollsvm, tog en dagstur ut i skärgårn, jag jobbade med att testa tåg och tjejerna var hemma hos mig.

I augusti blev det resa till Florida, mycket badande och solande. När jag kom hem så blev det att träffa tjejerna igen.

I september så jobbade jag som statist, vilket var något av de roligaste jag gjort. (PS. trailern är ute nu) Förutom det så fotograferade jag, övningskörde, sökte jobb.

Inget särskilt hände i oktober, vad jag minns. Jag var ute och fotograferade och promenerade med Caisa.

November började med roligt halloweenfirande, sedan återigen jag har inget minne av vad som hände förns min födelsedag, som firades med mina käraste vänner, och sedan med familj och släkt. Sedan var jag ute och fotograferade och drog på mig en förkylning.

December började så att jag var sjuk, och jag fotograferade, och sen var jag sjuk igen. Sedan var det julafton, som var nästan så bra som den kan bli. Och nu sitter man är på nyårsafton, väntar på att dagen ska övergå i ett nytt år. Vi får väl se vad som händer då. Hejdå 2010! Välkommen 2011!


Kommentarer
Postat av: caisa

Åh vad mycket kul vi har haft tillsammans ♥♥♥♥♥♥♥ saknar gymnasietiderna :)

2011-01-01 @ 00:38:16
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0