Behind the scenes

Tänkte visa ungefär hur det såg ut när jag fotade idag.


Eftersom det snöade så satte jag på ett paraply på stativet, för att skydda kameran.




Stativet ställde jag vid punkt A, och jag stod vid punkt B, alltså en bit till höger om stolarna. Visst ser det enkelt ut?

Visste ni att?

*Om ni tittar på bild A, så ser ni en lång svart sladd som ringlar sig från stativet ner till golvet. Det är min trådutlösare. Den är 5 meter lång och har idag badat i snö, tillsammans med min hemmagjorde reflexskärm, som åkte ner några gånger.

* Avtryckaren till trådutlösaren syns på bild B, jag håller den i min vänstra hand.

*Det gick förbi en kvinna när jag fotograferade, jag skyndade mig att gömma mig under paraplyet bäst jag kunde men hon tittade på mig länge innan hon försvann uppför backen.
* Jag fotograferade 177 bilder på 15 minuter. Efter rensning så fanns bara 54 kvar.

Nå, var detta intressant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0