Stockholm Ice

Planerar att gå på Stockholm Ice, vore så grymt coolt att se Plushenko live! Men tidigare planer har varit att åka till Lofsis då, men det kanske blir ändrat. Vi ska diskutera det imorgon.

Dagen idag har varit mycket upp och ner. Resan till praktiken gick relativt bra, tog 40 minuter längre än vanligt. Praktiken gick också relativt bra, förutom det faktum att jag råkade peta in ett minneskort inne i hålrummet i minneskortsläsaren. Dumma jag. Lyckligtvis så fick Åsa ut det, men vad jag skämdes!

Trodde att jag inte skulle hinna hem innan dansen, fick panik, men då dök en 'granne' upp från ingenstans, så jag fick skjuts hem. Tusen tusen tack till er! Det gjorde verkligen min dag! Nu blir det sängen, ny dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Har du tagit den bilden? Väldigt vacker trots att den är oskarp! :)

2010-02-24 @ 20:57:04
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0