Lekt med icurl


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lekte lite med min nya icurl nu på förmiddagen, fast jag gjorde inte så noga. Hursomhelst så är jag jättenöjd med den, den är verkligen att rekommendera!

Förresten så uppför sig bloggen jättekonstigt, förut kunde jag inte logga in, sen kunde jag inte godkänna kommentarer och nu kunde jag inte ladda upp bilder. Löste det genom att ladda upp de på tinypic först, och sedan klistra in html-koden här. Så jag hoppas att det nu går att publicera det här.

Nu ska jag iallafall gå och fixa lunch, sen bär det av mot skolan och sedan så ska jag umgås med Caisa lite. Tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0