Oh what a wonderful day

Det här har verkligen varit en superdag! Praktiken var trevlig, Åsa fotade en unge som var helt underbar, söt och väldigt social mot slutet. Sedan fick jag reda på att hon ska sälja sin D200, för ett bra pris också. Så möjligen så kommer jag att köpa den. Fatta vad galet, jag som har letat kamera sen november.

Sedan stack jag hem, åt snabb middag och sedan så stack jag till min gamla skola och dansade! Yes, jag har börjat på något som heter street showdans. När jag kom dit så upptäckte jag också att två tjejer från musikalgruppen är med! Vi dansade iallafall till "Thriller" och jag försökte hänga på så gott jag kunde. Jag tycker att jag var duktig.

Och inte nog med det, när jag kom hem så såg jag att engelskaläraren hade skrivit om det som vi gjorde senast, som jag inte hade trott att det skulle gå så bra... Kan ju säga att jag är väldigt nöjd.

Så på det hela, en grym dag! Jag tror att jag kommer att sova gott inatt. Om det bara inte vore för all denna snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0