Praktiken, dag 3?

Idag på praktiken så tittade jag när min handledare fotade ett barn, han var så söt! Han ramlade dock ner från en liten stol, så han började grina. Stackars liten. Sedan hände väl inte så jättemycket direkt, det vanliga. Vi satt och diskuterade tvserier, haha. Men på måndag så kanske det blir av att följa med henne när hon ska fotografera till något, och kanske vara modell. Skoj! Men vi får se hur det blir.

Ska sätta på en film och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon har jag kör och sen ska jag möta upp Caisa och Alina och gå på modevisning, ska bli kul. Ska komma ihåg att ta med mig kameran. Och jag ska fotografera mer på praktiken nästa vecka, så kan ni få se lite.

Kommentarer
Postat av: Ewa

SV: Tack så jätte mycket. Ska kika på den ikväll



Det låter ju roligt! Du är ju skit bra att fota, hoppas du blir modell :D

2010-01-22 @ 10:05:18
URL: http://ewalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0