Bilder från Veysonnaz!

Idag blev jag "klar" med skolarbetet, så nu fick jag lite tid över och kan slänga upp lite bilder från Scweiz, vad sägs om det?

På planet
När vi kom tillbaka till Arlanda efter att fått vända halvvägs till Genéve...
Mamma och pappa på lägenhetens "balkong"
Utsikt från "balkongen"
Vi fastnade i kabinen sista dagen... I typ 10 min. Tur att man inte var höjdrädd, då hade jag blivit riktigt orolig.
Stod och solade när vi väntade på taxin dagen då vi skulle åka tillbaka till Genéve. Underbart väder var det!
Det får vara allt för nu... Ni får se mer någon annan dag, nu ska jag äta middag och sedan ska jag till dansen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida We

Snygga bilder! Gillar mest den andra, haha faktiskt :) Det är nåt med den...

2010-03-23 @ 22:14:33
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0