Några plus och minus


Bild från i julas

- Gah, mina ben! Kom för nån timme sen hem från dansen, den här dansen vi dansar just nu är så jobbig! Mina ben ville bara ge upp mot slutet. Och ändå så har vi bara kommit lite mer än halvvägs i låten! Men det kommer se så grymt coolt ut!

+ Hade tyyp min sista körlektion idag (läs; har inte råd med mera!) och ska köra Gillinge om två veckor. Åh, jag vill ha det där körkorten nuu!

+ Busschauffören gav mig en reflex, så snällt! Nu sitter den på min jacka, så syns jag i trafiken. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Éllena

Ooh, jag älskar dina röda byxor! =3 Very christmas indeed!

2010-10-29 @ 19:07:08
Postat av: elin

svar ang Cruella-outfiten: Tack :D Ja, det låter som en riktigt kul fotoidé! Så kul att klä ut sig också!

2010-10-30 @ 05:03:08
URL: http://elinspage.blogg.se/
Postat av: elin

svar ang Cruella-outfiten: Tack :D Ja, det låter som en riktigt kul fotoidé! Så kul att klä ut sig också!

2010-10-30 @ 05:03:20
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0