Sjuk



Så har man gått och blivit sjuk då :( Inte kul, då jag är extremt uttråkad redan som det är.

Vad har hänt sen sist då? Träffade Caisa i måndags och gick på stan och fikade, träffade Elin & Ellinor i tisdags och var på bio och såg Toy Story 3 (väldigt bra film) och sen hade jag dans på kvällen.

I onsdags så jobbade jag som statist igen, vilket var urkul! Vi var ute på Lidingö och skulle jobba mellan 18.30-02.00, så jag sov i min brorsas lägenhet. Vi slutade dock halv ett, så det var rätt skönt. Träffade förresten han polisen i Kenny Starfighter, nån som minns honom? Han var cool.

Igår gjorde jag inget särskilt och idag har jag inte planerat att göra något särskilt. Skulle vilja ut och gå eller något, men jag bör nog stanna inne så att jag blir frisk.

Kommentarer
Postat av: elin

Filmen var bra! :D



men krya på dig nu! <3

2010-09-24 @ 14:35:15
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0