Veckan som varit

Wow. Veckan är över. Den har gått så fort! Lite för fort tycker jag... Jag har ju som sagt jobbat som statist hela veckan, och det har varit en otrolig upplevelse! Jag har träffat väldigt trevliga människor, och även väldigt duktiga skådespelare som jag hoppas på att få jobba med igen någon gång. Jag har suttit ute ca 8 timmar per dag hela veckan, även i ösregn. (Helt otroligt att jag inte är sjuk!) Jag vet inte vad mer jag ska berätta...

Idag så skulle vi ha slutat vid lunchtid, men på grund av att rekvisita gick sönder och vi hade en gris som inte längre ville arbeta, så blev vi kvar till 16. Efter att ha bytt om (hej då skor och klänning, ni har varit en pina och jag kommer inte sakna er!) så gick jag ner till inspelningsplatsen igen och stod och tittade när de fortsatte spela in. Sedan började det ösregna ner så jag stod där under ett tält en bra stund innan jag insåg att jag hade paraply... Nåväl. Jag skulle kunna skriva massor om hela veckan, men det skulle bara bli ett långt och meningslöst inlägg så jag låter bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0