Du lovade att aldrig låsa in mig!

Hellu, såhär såg jag ut imorse. Håret höll sig dock inte lika fint genom dagen, men aja. Mitt hår är så hopplöst när det gäller lockar.

Hade en jätterolig lektion idag, vi hade en gästföreläsare som var väldigt... energisk. Han gav oss bilden av Schwarzenegger som Hamlet och att Superman nuförtiden byter om i buskarna. Hur ska man kunna koncentrera sig när han har sagt sådana saker? Det var iallafall en väldigt rolig lektion.

Hade tänkt att blogga tidigare idag, men jag har inte haft tid. När jag kom hem så åt jag ett par mackor, sen stack jag ut och joggade (i ösregn), sen var det middag och sen har jag fönat håret. Och nu måste jag skicka bilder till Caisa som är så underbar att hon fixar min bloggdesign, och sen måste jag gå och göra lunch till imorgon. Stressigt stressigt! Tur att jag inte har några läxor än.

Nu när jag tittar på bilden ovan så ser det ut som mitt halsband hänger bak-o-fram. Undrar om det gjorde det hela dan?


Kommentarer
Postat av: Caisa

haha, vilken miss det hade varit om halsbandet hängt bak-o-fram hela dagen!

2011-08-30 @ 21:39:38
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0