Skoldag numero uno



Jag undrar om det var såhär man kände sig när man började ettan. Ettan i grundskolan alltså. För sånt minns ju inte jag. Jag är iallafall rätt säker på att man inte twittrade, bloggade eller uppdaterade på facebook om det. Men vi får väl ta igen det nu.

Ja om ni inte förstått så hade jag mina första lektioner idag. Inte så mycket att rapportera om, Det blev mest prat om kursen, kommande uppgifter och animation i sin helhet. Och så fick vi se på For The Birds ca 20 gånger. Men jag klagar inte, det är nog min favorit-Pixar-shortfilm. Och så fick vi presentera oss. Uff. Men det gick väl okej antar jag.

Jag började två meningar med ordet 'och', är inte det en såndär grundskole-svenska-nono?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0