Sommaren 2011 del 1



Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?


Japp, var på tweetup, var backstage på Allsång på Skansen, såg Jedward på Gröna Lund, åkt buss+tåg från västkusten själv... Kanske något mer.

Vilka länder besökte du?

Grekland. Jag räknar sommar sen början av juni, så Frankrike räknas inte för det var i maj. 

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

En inkomst (hehe).

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?

16 augusti.

Största misstaget?

Jag vet inte om jag har gjort så förfärligt mycket misstag...

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Fick solsting när jag var på Kreta. Inget att rekommendera, ta det lungt i solen! 

Bästa köpet?

Jag har försökt spara mina pengar så jag har inte köpt något särskilt som jag är extra nöjd med. 

Sommarens väder?

Relativt bra, lite kallt i vattnet kanske. Inte hunnit bada så mycket.

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen kläder, men om det ska vara en sak så är det mitt Clinique-facestuff.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor med saker. Träffa nya och gamla vänner, 16 augusti, ny frisyr osv.

Sommarens låt?

Har inte direkt haft en "sommarens låt", har varit mycket blandat och en hel del gammalt.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Jag minns inte direkt förra sommaren men det här har varit en väldigt bra sommar så jag får väl säga gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0