Sommaren 2011 del 2



Vad önskar du att du gjort mer?

Badat. Har inte alls hunnit göra det mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Tillbringat tid vid datorn... oops.

Hur tillbringade du midsommarafton?

Midsommarafton var jag på Kreta, Jag tog sovmorgon medan familjen spelade golf och sen tror jag att jag låg vid poolen hela dagen. 

Sommarens favoritprogram på tv?

Allsång på Skansen. Och The Simpsons såklart, men det är ju lite mer all-year-round.

Böcker du läst den här sommaren?

Men Inte Om Det Gäller Din Dotter, The Hunger Games och Inkblood. 

Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Hmm, bra fråga... Jag tror att jag säger Repo The Genetic Opera, som kanske har blivit en av mina favoritfilmer. 

Något du önskade och fick?

Jag behöver städa mitt rum... förlåt, vad var frågan? Jag kom på en förresten, jag önskade att jag fick komma backstage på Allsång På Skansen.. och det fick jag ju.

Något du önskade dig men inte fick?

Nästan samma som ovan, jag önskade att jag fick sitta i guldsoffan, men det fick jag ju inte. (Jag vet att mycket handlar om Allsången bland dessa frågor men seriously people, det var awesome. Och det var nyligen, så det är fortfarande färskt i minnet.)

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Jag har ju varit ledig sen mars, så jag vet inte hur jag ska besvara den här frågan... Jag får väl säga vad jag gjorde 1:a juni, för då tycker jag att sommaren börjar. Den 1:a juni var jag och firade två studenter, det var väldigt trevligt, men kanske lite stressigt. Mat, tårta, några timmar här, sen mat, tårta och några timmar där. 

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Massor med saker, men det vore ju tråkigt att sitta och räkna upp alla.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Shorts. Och linne. Bekvämt.

Sommarens hetaste?

Jag fick solsting, om det är det de menar..? Nej jag vet inte, det är flera dagar/händelser som har varit riktigt bra.

Sommarens bästa tillfälle?

Är det bara jag eller sitter jag och svarar på samma saker 10 gånger om? Men bästa; Allsången, Gröna Lund, träffa alla fina vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0