Utvärdering av 2011



Detta inlägget är tidsinställt, när det publiceras så står jag nog utanför stugan i Lofsis, och tittar på raketer. GOTT NYTT ÅR!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Började plugga på universitetet.

Har du några nyårslöften?

Sen förra året, inte direkt. För i år, har inte tänkt ut de än. Håller er uppdaterade när jag har bestämt mig!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja (inte så nära vän iof.)

Vilka länder besökte du?

Grekland

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

17/1, när jag började på universitetet första gången, och 26/8 när jag började andra gången.

Vad var din största framgång 2011?

Hmm, att jag kom in på kursen, att jag har klarat allt som jag har klarat och att jag har kämpat så.

Största misstaget?

Jag vet faktiskt inte. 

Bästa köpet?

Kurslitteraturen och datorn. (Även fast jag inte betalade för den sistnämnda)

Vad spenderade du mest pengar på?

Teaterbiljetter och kurslitteraturen var nog det som jag spenderade mest pengar på som enskild sak. (Iallafall vad jag minns.) Annars är det väl kläder i det långa loppet.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Absolut. Både små och stora saker, för många för att räkna upp.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Skyscraper- Demi Lovato, My heart is refusing me- Loreen, Lipstick- Jedward.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Definitivt gladare! 

Vad önskar du att du gjort mer?

Gjort något den tid jag inte gjorde något. Och träffat vänner mer. 

Favoritprogram på TV

The Simpsons, särskilt att lyssna på kommentatorspåren. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Var i skolan och hade redovisning och pluggade, sen åkte jag hem och åt en god middag med mor och far. Släkten kom och firade mig dagen därpå och lördagen innan så fikade jag med tjejerna. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Jag vet inte, men jag är rätt nöjd. Tror att jag har lagt mer tid än tidigare på kläderna och mitt utseende rent generellt.

Den bästa nya personen du träffade?

Människorna i skolan. 

Vad tänker du ändra på tills 2012?

Jag vill bli starkare psykiskt, och bättra på mitt självförtroende. Jag vill bli starkare fysiskt och få in en träningsrutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0