Vecka 50


Vi kan ju låtsas att det var meningen att bilden skulle bli såhär.

Sitter här sjuk så jag tänkte att jag kunde blogga lite om veckan som gått, nu när jag har lite tid. Måndag, tisdag och onsdag hände ingen särskilt. Hade föreläsningar och jobbade med kvinnan. Det går rätt bra, fast jag känner att jag ligger lite efter. Igår (torsdag) så redovisade vi vårt arbete hitills med 15-sekfilmen. Känns skönt för nu kan vi äntligen komma igång med animationen. Satt i skolan till runt 18 och jobbade med första scenen. 

Idag när jag vaknade så bestämde jag mig för att jobba hemifrån, då en dum förkylning har tagit tag i mig. Funderade först på att åka till skolan ändå, men tänkte att det är nog bäst att ta det lungt så kanske jag blir frisk igen fortare. Så jag har suttit hela dagen och pluggat, jobbar nu med scen 3. Som jag nu måste återvända till. Ska blogga om i lördags också men det får nog vänta tills nästa gång jag tar pluggpaus.

Kommentarer
Postat av: Elly

Haha, "jobbade med kvinnan", visste jag inte bättre skulle jag tro att du var rosenrasande på någon annan student. :) Krya på dig nu på en gång. <3 SPAM SPAM SPAMALOT

2011-12-17 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0