Day 1 and 2

Snor denna lista (eller vad ska man kalla det?) från Agnes. Tror jag slänger ihop några i samma inlägg dock så att det inte blir föör korta inlägg.

Favorite song: Denna är jättesvår eftersom jag får nya favoriter hela tiden. Men den här veckan så tror jag iallafall att det är Lipstick eller Angel.

Least favorite film: Min första tanke var Twilightfilmerna, men de är roliga att skratta åt. Jag kan faktiskt inte komma på någon speciell men typ alla tjej-kärleks-filmer, jag blir uttråkad så fort. Vi vet ju att de kommer bli ihop igen på slutet efter det där missförståndet.

Least favorite book: Den här har jag faktiskt svar på. Ett öga rött. Läste den i skolan och jag blev bara irriterad när jag läste den. Har för mig att jag läste någon såndär ytterst tråkig bok i grundskolan, men kan inte komma ihåg vilken det var. Noteras ska väl också att jag ofta läser ut böcker trots att de är dåliga.

Least favorite song: Snälla snälla sluta skälla... Vet ni vilken jag menar? Snälla Snälla, med Caroline af Ugglas. Gillar inte låten, gillar inte artisten. What more to say?


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Tjoho din tjyyyyv :D



Jag har snott dem från facebook grupper.... xD

2011-06-02 @ 19:43:04
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0