Day 7, 8 & 9

Favorite animated feature: The Road to El Dorado. Har varit min favoritfilm så länge jag kan minnas. (Sidenote: Nu var faktiskt första gången jag såg trailern till filmen och det är en stor spoiler, tycker jag iallafall.)

A song that reminds you of a certain event: Larger than life. Studenten, flaket, bästa dagen ever.

Favorite thriller: Äsch jag ser ju inte på thrillers heller. Fast tydligen så är Twilight en thriller så man kan räkna allt till thriller, am I right? Så jag kan välja den här?

Book that scares you: Böcker skrämmer mig inte.

A song that you know all the words to: Utan frågor.

Favorite musical: Cats! Jag borde nog skriva varför jag gillar den... men ähh.

Book that makes you sick: Vissa av dessa frågor är riktigt skumma... vad menar du? Att jag blir fysiskt illamående eller att jag mår dåligt av att läsa om människorna i boken?

A song that you can dance to: Jag kan dansa till allt. Men visst vi kör med denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0