Franceland


Okej, poliserna åker runt på Segways! How frikkin' awesome is that?

 


Mamma vill fota mitt hår för att hon tyckte att det har blivit långt... jag måste nog hålla med henne.

 


Röda mattan i Cannes (Några dagar senare så såg vi Sean Penn där)

 


Biggest shopping bag evah!

 


Mamma hittade en snygg bil...

 


...och det gjorde jag med!

 


Hittade några (typ 13) snygga bilar utanför ett hotell i Nice.

 


Här hade jag väldigt svårt att stå still på grund av vågorna... (btw check out the cool boat in the background!)

 


Jag fotar snyggaste väggen ever! Ni ska få en närmare titt sen när jag slänger upp mobilbilderna.

Alla bilder är fotade av kära mor. Jag laddar upp lite bilder jag tog med mobilen senare. Sammanfattning: Nice är underbart som alltid, Cannes under filmfestivalsveckorna lever i sin egen lilla värld, många många snygga bilar och uppklädda mäniskor, och jag har blivit lite lite brunare. Trevliga dagar.


Kommentarer
Postat av: Caisa

Haha, älskar bilderna "Mamma hittade en snygg bil..." "...Det gjorde jag med"

2011-05-24 @ 12:19:17
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: elin

Fina bilder! :D Och Frankrike,det måste ha varit härligt!



Och ditt hår, herregud vad långt o fint det är! Blir avis. ;)

2011-05-31 @ 05:39:16
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0