Dag 1- En bild på mig + 10 Fakta


Ni får en riktigt gammal bild bara för skojs skull...

 

10 saker om mig som ni kanske (inte) visste!

1. Jag läser 3D-animation på universitetet.

2. Jag är otroligt kräsen när det gäller mat.

3. Jag älskar att läsa men kan inte minnas senaste gången jag läste en bok.

4. Har haft två sköldpaddor.

5. Är inte så förtjust i att ha på mig kjol/klänning, ändå så hänger rätt många sådana plagg i min garderob. (Jag är byx/jeanstjej)

7. Jag är rädd för hästar men red i ca två år.

8. Har rätt dåligt självförtroende men min hjärna väger upp det med att tänka att jag är snygg och duktig på alla sätt. De tankarna försvinner direkt när jag träffar någon/gör något och inser att så inte är fallet.

9. Jag har bott i samma hus hela mitt liv.

10. Har nästan aldrig skrivit något väldigt personligt i bloggen/på facebook/twitter. Sånt håller jag i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Åååh, den bilden kommer jag ihåg! :D:D

Jag hade koll på 5 av de 10 sakerna om dig (1,2,3,7 och 9)

2011-11-10 @ 22:03:46
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0