Dag 2 – Innehållet i min väska



Detta är min väska, eller ja den som jag använder mest; min skolväska.

Vad som finns i:
Anteckningsblock, broschyr om ergonomiskt datorsittande, pennskrin, studentkårsband, plånbok, Vitamin Well (dricker denna nästan varje skoldag, så därför finns en sån nästan alltid i väskan), lunchlåda (fast det ligger inte alltid en halvuppäten pannkaka där, ibland är det halvuppäten pasta. Och ibland är den faktiskt tom.) (Diskade lådan direkt efter att bilden togs, bara så att ni vet). Sen har jag en bussremsa (utifall att busskortet skulle sluta fungera eller så), nyckar+usbminne, plåster, nyckelkort till skolan, 5 läppglans (jag tror att två av dem är slut), fickspegel, ipod och idag låg även ett halsband där, då det var jobbigt att ha under halsduken så jag tog av mig det. Sedan brukar min scarf/halsduk ligga där medans jag är i skolan, och självklart så finns telefonen oftast där (såvida jag inte är hemma dvs.), men jag använde ju den till att fotografera.


Kommentarer
Postat av: Elly

Pancake! We meet again!

2011-11-11 @ 23:31:24
Postat av: Caisa

Jag älskar att se vad folk har i sina väskor. Känns annars sådär lite... hemligt :P

2011-11-11 @ 23:33:29
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0