Dag 5 – Ett Foto I Timmen


10.00 (alla tider är ca. Försökte fota varje heltimme men det gick lite sisådär.)
Glömde fota på morgonen innan jag stack hemifrån  så första bilden är när jag satt på bussen i solen påväg till skolan. 


11.00 Satt i salen och väntade på att lektionen skulle börja. Min lärare har en såndär svamp som bakgrundsbild på sin dator.


12.00 Här hade lektionen precis börjat igen efter rasten, och läraren gick igenom modellering av gubbe.


13.00 Satt vi och åt lunch. Det var helfullt i matsalen så vi gick ner för en trappa vid något ställe och där fanns det ett bord. Lite öde och udda, men det fungerade iallafall. Fast det var lite opraktiskt att springa över halva skolan för att värma maten och sen tillbaka igen.


14.00 prick så gick jag och en klasskamrat runt och letade efter lediga datorer. Hittade två men det visade sig att det var något fel på dem. Men sen kunde vi iallafall slänga ut några och ta deras platser (moahaha). Och då satte jag mig och jobbade med min viktanimation.


15.00 satt jag och jobbade med samma sak.


16.00 samma sak... Men det gick rätt bra, tyckte att jag fick till det till slut. Nästa gång jag jobbar med den så ska jag ta ut rörelserna ännu mer och lägga på ännu mer tyngd, men so far so good :)


17.00 satt jag på tunnelbanan och lämnade precis Kista.


18.00 Var jag tekniskt sett inne på Ica, lämnade in två lotter och fick lite pengar. Såg också att de sålde chokladtomtar, jag var sååå sugen på att köpa en. Men jag behärskade mig. Fast jag vill verkligen ha en... Iallafall. Sen tog jag bussen den sista biten hem.

10.00 (alla tider är ca. Försökte fota varje heltimme men det gick lite sisådär.)
Glömde fota på morgonen innan jag stack hemifrån  så första bilden är när jag satt på bussen i solen påväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0