Dag 9 – Mina mål/drömmar/önskningar



Den här är svår. Alltså, för första gången i mitt liv så kan jag svara på den här frågan. Jag vet vad jag vill. Och det kanske är det som är det läskiga. Man kan ju misslyckas. Just därför är den här frågan svår. Å ena sidan så vill jag berätta för alla och få er förstå. Å andra sidan vill jag hålla tyst och berätta efteråt, när jag vet att det har gått bra. För det är så jag brukar göra. Men det går ju inte. Okej, here we go.

Mitt mål, min dröm här i livet, är att komma in på en bra animationsskola (etta på listan, iaf för tillfället, är Calarts) och sedan jobba inom animation på Pixar (alternativt Disney, möjligtvis Dreamworks.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0