Måndag den förskräcklige



Måndag ja... Hade redovisning. Vi tittade på allas bilder i en slideshow. Det var över 600 stycken. Det tog en stund. Men det var kul att se alla andras, man tolkar ju alltid uppgifter olika, även om ganska många var inne på samma spår. Sen skulle tydligen man gå fram och berätta för alla andra vad man hade gjort och så. IIP. Som tur var så är vi väldigt många, så läraren sa att alla inte skulle hinna, så han skulle bara välja några som skulle få gå fram. Snacka om en nervös halvtimme där jag satt och hoppades att han inte skulle välja mig... Ja okej, jag hade väl inte dött om jag hade behövt gå fram, men ändå. 

Sen efter lektionen så satte jag mig och jobbade. Ska animera en vikt-relaterad rörelse, det går rätt bra men jag skulle vilja komma på något annat, då min idé är väldigt oorginell... Det känns som om alla gör att han lyfter ett föremål. Ska försöka göra klart den så snart som möjligt, så kan jag göra någon mer sen.

Imorgon blir det dock till att börja på nya modelleringsuppgiften. Vi ska modellera en människa! Det kommer nog bli svårt, men lärorikt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag försöka hoppa i säng i tid idag. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0