Tisdag den 22:a



Läraren skulle förklara en sak för mig, och visade ett exempel på hur man gör fel. Sen tyckte han att det var bäst att skriva att det var fel, med stort utropstecken, så att jag inte skulle bli förvirrad. Det var förmodligen smart.

Kom till skolan kvart i elva imorse, tänkte att jag skulle bli klar med min viktanimation idag, men har fortfarande lite att fixa på den. Det är ögonen som jag har problem med, de verkar "flyta runt" lite, så jag måste försöka ändra på det imorn. Har fortfarande en av poserna som jag inte riktigt är nöjd med, så ska jobba lite på den också. Deadline+födelsedag om två dagar, shit vad tiden går fort alltså!

Btw min lärare frågade något i stil med "du dör väl inte av den här uppgiften?" och jag typ Nej då. Fast jo, lite. Men det märks ju inte förns på helgerna.

Kommentarer
Postat av: Caisa

HAha, schysst kommentar av läraren: "du DÖR väl inte av den här uppgiften?" ;) hehe

2011-11-22 @ 22:28:23
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0