Torsdag den 24:e





Min födelsedag började med att mina föräldrar väckte mig med sång och presenter och tårta. (Ni får se vad jag har fått i nästa inlägg). Sen åkte jag till skolan och när vi stod där utanför klassrummet kom fler och fler folk som vi inte kände igen. Tydligen så hade det rummet blivit dubbelbokat. Så läraren sa åt oss att gå och sätta oss medan han letade upp ett annat klassrum. Så vi satte oss och efter typ en kvart kom vår andra lärare till skolan och såg oss sitta där. Han såg vääldigt fundersam ut innan vi förklarade. Men han hittade iallafall ett rum, så en halvtimme in på lektionen kunde den äntligen börja. Det var redovisning på schemat, vi tittade igenom allas poser och fick gissa vilka känslor alla hade gestaltat. Det var riktigt kul! Sen visades alla animationer upp, var rätt nöjd över min, men fick inte så jättemycket kritik på den. 

Sen var det lunch och efter lunchen satte vi oss och började jobba på det vi ska vara upptagna med i 1 & ½ månad framöver, vår 15-sekundersfilm. Satt och funderade mellan några idéer och kom fram till en som jag gillar. När jag hade idén klar så åkte jag hem, hämtade ut ett paket på posten på vägen (present från min gudmor), och sen åt jag en god middag med mor & far. 

Är jättenöjd med min födelsedag, det var en bra dag och jag är superglad över presenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0