En vecka senare...



Kort recap av förra veckan: tisdag och onsdag var jag ledig, skönt att inte behöva röra sig ur huset. Torsdags började vi jobba med nya uppgiften och sen var det föreläsning. I Fredags råkade jag läsa lite fel på schemat och åkte till skolan 10.00, när jag i själva verket började 15.00! Så jag åkte hem igen, käkade lunch, och åkte tillbaka, i princip. Sen var det föreläsning, den blev ganska intressant mot slutet. Sedan var det egentligen handledning 17-20 men... ja, alla åkte hem. 

Lördags hade jag en lugn dag, gjorde ingenting. I Söndags så var jag och shoppade, fick med mig nytt shampoo & balsam från The Body Shop, och en ny foundation från Isadora (köpt på Åhléns)

Idag åkte jag hemifrån 12 och satt och pluggade till 17, kom hem och åt en god middag och nu ska jag gå och tvätta av sminket. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0