Vad vill ni se?



Hade bara två föreläsningar idag (igentligen en, men den är delad i två och handlar om två olika saker så jag säger två) så det var en kort dag. Började 15.00, så jag hade en ganska lång sovmorgon. Jag tycker det är ganska irriterande dock, eftersom jag ändå vaknar ganska tidigt och får inget gjort på förmiddagen. Imorgon börjar jag 13.00, vilket är ännu mer irriterande. Jag vet ju inte när jag ska äta lunch.

Anyway. 

Den här bloggen är ju till 99% fylld med skriverier om skolan, inser att det måste vara jättetråkigt för er. Ledsen för det. Så jag tänkte fråga er (de 5 som läser den här bloggen!) vad ni vill se? Kanske kan försöka få till nån outfit of the day lite här och där? Suggestions? Kan ju inte göra hur mycket/avancerat som helst eftersom det mesta av min tid går åt till skolan, men jag kan ju försöka!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Söt. Söt. Söt. söt. Söt. Söööt :)



För det första så väntar jag fortfarande på det där inlägget du lovade för ett tag sedan, där du sa att du skulle visa vad du fick av din mamma som var i London.



2. Jag älskar dina nagel-inlägg :)

3. Det är alltid kul med outfit of the days :)

4. sedan så är det faktiskt väldigt intressant när du visar vad det är du fakltiskt håller på med i skolan! Framför allt med bilder :)



Du kan också få ett uppdrag av mig om du vill, fota alla microvågar i microvågsrummet! Haha!



Och till sist, VI MÅSTE SES SNART!! ♥♥

2011-10-04 @ 23:47:38
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Beauty Tools

Sv: Ja eyelinern lägger jag efter att jag har lagt all ögonskugga :)

2011-10-05 @ 08:27:52
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0