Veckans

Dagen gick ju inte alls som planerat, men jag orkar inte sitta och dra det här. Om ni följer mig på twitter så har ni en hum. Så istället så tänker jag göra en liten "veckans", som jag snodde från Elin.

Veckans toppnyhet

Höm höm, inga toppnyheter den här veckan tror jag...

Veckans WTF/Veckans äckligaste

Det där örat. En klasskompis skulle modellera ett huvud och skulle då titta på bilder för att se hur örat såg ut... Google ger dig mer än du vill ha....

Veckans köp

Kurslitteraturen, The Animator's Survival Kit, som jag hämtade på postutlämningen idag. Har bara läst 10 sidor än så länge, men den verkar otroligt bra! Stor och tung är den också, ligger nog på runt 1.5 kg. Inget man tar med och läser på bussen kanske...

Veckans insikt

Samarbete kan vara svårare än vad man tror.

Veckans vuxenpoäng

Hmm, inte fått så många vuxenpoäng den här veckan tror jag... Men jag räknar nog in Hämta Ut Paket där. Tror bara att jag har gjort det en eller två gånger tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0