Sjukling



Har inte bloggat på nästan en vecka, hur kommer det sig?
Men det har inte hänt så mycket antar jag. I onsdags var det föreläsning om animationshistoria, sjukt intressant! Torsdags och fredags satt vi och jobbade i datorsalarna hela dagen. I fredags satt jag kvar till 17.30, skolan var rätt tom när jag stack... På kvällen kom en kompis och sov över, vi hade High School Musical-maraton (vi missade dock halva tvåan men vad gör det). Sen har jag varit sjuk resten av helgen, har varit hemma idag och kommer vara det imorgon också. Kämpar på som bara den på att bli frisk till på onsdag.

Så nu ska jag gå och lägga mig, hoppas att jag kan sova inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0