Bild 2222, inlägg 382.


Datorsalen. Jag redigerar bilderna på picnik.com, därav de fina "stickersen".

Det känns som om jag får färre saker att skriva om, vet inte riktigt varför...

Föreläsning som vanligt på morgonen, kände igen det mesta men det var bra med repetition. Sen var det lunch och det var ovanligt tomt i micro-rummet. På eftermiddagen så var det handledning i datorsalen och jag satt och animerade en av vårens uppgifter (som låg kvar på datorn, sedär) och jag satt kvar till runt 16-tiden. På vägen hem fick jag åka med världens fullaste buss, folk fick knappt plats att stå! Iallafall så kom jag hem tillslut, har nyss ätit en middag bestående av ravioli och nu ska jag plugga. Spännande dag va?

Min lärare kom tydligen ihåg en extrauppgift som jag gjorde i våras, det var väldigt kul att höra. Sen att extrauppgiften i sig var rätt dålig ska vi inte prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0