Anteckningar



Renskrev alla anteckningar jag tog på masterclassen, det blev ju en del. Sen har jag ägnat dagen åt att börja thumbnaila mina scener, det går väl lite sisådär. Men jag tror det kommer hjälpa otroligt mycket när jag börjar med själva animationen sen, så det är bara att fortsätta försöka. Ska sitta och inspireras lite nu och sen börja laga middag, och sen tillbaka till ritbordet (ritbordet är symboliskt). I någon ordning.

Förresten så var andra dagen av masterclassen minst like bra som den första. Vi fick se föreläsaren animera en liten walk, det var väldigt inspirerande. Det var sååå värt pengarna, och jag ser fram emot att animera nu med allt detta nya i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0