Motion Capture i skolan




det här med att bjuda på sig själv ja...


två första bilderna fotade av Z

Igår fick vi prova på mo-cap (motion-capture)-"dräkten" i skolan. (detta var bara sladdarna och så, det fanns en riktig bodysuit men tydligen så var den väldigt liten och inte så fräsch... De sa att den inte luktade så gott, jag tog deras ord för det...) Jag ville absolut inte göra det i början av dagen men mot slutet så var jag lite sugen och tur var det, det var väldigt roligt! Och det kändes ju lite småcoolt att springa runt i de där sladdarna... Fast sen kanske klackskor inte var det smartaste valet, men men. Hursomhaver, väldigt kul upplevelse.

Idag
började dagen med redovisning, följt av lunch, följt av en till redovisning. Och sen lite plugg på det. Gick ganska bra på alla delarna, fast jag blev så galet trött mot slutet av dagen. Ska försöka gå och lägga mig tidigt. (också för att jag ska upp tidigt imorgon, men det tar jag i nästa inlägg, det här börjar bli lite för långt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0