Tisdag morgon



Godmorgon!

Fick lite tid över och jag kände för att säga hej. Hej! Ska alldeles strax börja röra mig mot bussen och åka till skolan. Vi ska ha mer rörelselära tror jag, och sen när den lektionen är slut så blir de te att sitta och animera. Animera första scenen och den ska vara klar om en månad. Hur ska detta sluta?

Katten kom och "väckte" mig imorse. (väckarklockan hade ringt men jag hade inte gått upp). Det är bara för att mamma och pappa är borta, han liksom måste väcka någon. 

Oj nu blev klockan mycket, mot bussen!


Kommentarer
Postat av: Caisa

haha, söta kissen då :)

stella brukar försöka väcka mig på helgerna då jag sover lite längre.. hon går på mig, stirrar mig i ansiktet precis som att "är det inte dags att gå upp nu?".. och så brukar hon gå på mitt hår så att det drar och gör ont!! Och då vaknar man ju till sådär lagom glad!!

2012-04-17 @ 11:56:06
URL: http://casadecaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0