Mattisborgen och greenscreen





Ni ser väl vad läraren ritade på tavlan? Just det, Mattisborgen.

På fredagens föreläsning så fick vi leka lite med greenscreenen. Jag var inte framme själv och spelade in något, men det var kul att se de andra hitta på saker. På eftermiddagen så satt jag och thumbnailade en av mina scener som jag ska animera. Sen stack vi och såg The Avengers, den var riktigt bra! 

Idag har jag försökt plugga hela dagen, men det har gått lite halvbra. Eller rätt dåligt snarare, men nu är jag på rätt väg iallafall. Ska få lite till gjort innan jag ger upp för dagen. 

I övrigt så tänker jag massor på framtiden, det är lite dags för det nu, med en månad kvar i skolan. Och ja det är hektiskt som tusan just nu och en månad framåt men jag ska försöka blogga lite ändå, mest för min egen skull.

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Fin blogg!



Var gärna med i Månadens bild på min blogg!

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/april/manadens-bild-maj.html#comment

2012-04-30 @ 15:44:33
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0