En liten lista

Vad gjorde du kl 08 i morse?Jag sov 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Jag satt ute i solen och kollade runt på telefonen.
Vad har du druckit idag? Vatten.  
Vad var det senaste du åt? Vindruvor.
Vad var det senaste du köpte? Mitt ID-kort. 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt med lite moln som driver förbi.
Godaste glassmaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. 
Sover du tungt? Japp det gör jag. 

Drömmer du mardrömmar? Det händer, men inte jätteofta.
Trivs du med ditt jobb/plugg? Just nu är jag ju ledig, men jag trivdes förra året och jag hoppas att jag trivs i höst också.  
Favoritklädsel? Jeans och linne. 
Vad ser du om du tittar till höger? Min hylla, med två ramar, parfymer, och halsband ovanför. 
Vad gör dig glad? Ganska mycket. Men får nog säga pojkvännen.  

Vad ska du göra härnäst? Ska nog gå ut på promenad. 
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Relativt bra
Favoritgodis? Choklad.
Kläder just nu? Jeansshorts och linne.

Hur många kuddar sover du med? Två. 
Spelar du något instrument? Nej, jag spelade gitarr ett tag men nu har jag glömt allt. 
Morgon eller nattmänniska? Natt. 
Vad är viktigast för dig? --------
Är du kittlig? Nej, inte mycket.

Stjärntecken? Skytt.
Äckligaste insekten? Alla är riktigt äckliga.
Stökigt eller välstädat? Jag tycker om att ha det välstädat, men det brukar bli rätt stökigt i mitt rum, mest för att jag inte orkar... 
Vad längtar du mest efter just nu? Just nu längtar jag otroligt mycket tills att jag ska bli frisk så jag kan träffa min pojkvän igen (även andra vänner).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0