En vecka senare



Hej en vecka senare. Det har varit en rätt bra vecka, har varit en hel del plugg som vanligt. Onsdag och torsdag så hade vi en gästföreläsare som jobbat/jobbar både som regissör och producent för svenska animerade filmer/serier. Det var väldigt intressanta föreläsningar. Sen igår så pitchade vi våran projektarbetesidé, det gick rätt bra. Vi fick lite kritik för budgeten dock. Efter lektionen så gick jag och en klasskompis på bio och såg Mission Impossible: Ghost Protocol, som var grymt bra. Den kändes till och med kort, trots att den var 2 h 20 min lång. Rekommenderas!

Just nu sitter jag och tar det lite lungt innan jag ska hem till en vän och fira hennes födelsedag. Det blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0